Actieve dag

29 juli 2019 - Kimberley, Zuid-Afrika

28-7

Tijd voor actie vandaag. Tegen 9:00 uur moesten Chantal, Léon en Jeroen zich melden bij de canopy tour voor een zip-line tocht boven de bomen van 1,5 km. Totaal een tocht van 2 uur met steeds een tussenstop hoog tussen de bomen. Ze gingen met een Belgische familie samen en met hun groepje van totaal 6 man en twee gidsen hebben ze een fantastisch mooie tocht gemaakt. Wij mochten nog mee in de jeep om ze af te zetten en nog een paar foto’s te maken hoog tussen de bergen.  Toen maurice en ik weer bij de auto terugkwamen zijn we de nabij gelegen bergen ingereden van monks crowl. Daar een prachtige wandeling gemaakt door de bergen van 2,5 km. Een mooie hike met onderweg een hele mooie waterval en een pool met heerlijk fris bergwater. Een stuk geklommen dat best tegenviel in de zon. Ca. 1,5 uur later weer terug om uit te checken en bergafwaarts om de rest van de familie weer op te halen. Even een heerlijk actieve dag waar we wel aan toe waren.