Het vertrek

18 juli 2019 - Centurion, Zuid-Afrika

17-7

Klaar voor vertrek.

De kofferplanning is gemaakt en de laatste spullen zijn toegevoegd. We zijn er klaar voor. Omdat we pas om 19:45 uur vertrekken vanaf Schiphol konden we rustig aan thuis alles afhandelen. Zelfs nu was Jeroen al zo nerveus en zat al in de auto op ons te wachten. Dus wel heel erg op tijd op weg naar de parkeerplaats in Aalsmeer. Vandaar werden we met de shuttle naar Schiphol gebracht. Binnen no time hadden we ingecheckt en waren we door de douane. De vakantie kan beginnen!! Eerst lekker een geurtje uittesten en toen een kop soep gegeten. Ruim op tijd naar de gate en aan boord op naar Frankfurt. Hier hadden we ca. 20 minute om na landing met de bus naar de volgende vertrekhal te komen. Maar prima te doen. Het volgende vliegtuig was een stukje groter dan de eerste en de plaatsten thuis al ingecheckt. Prima vlucht gehad en voorzien van versnaperingen en drankjes. De vlucht duurde 10 uur waarin we getracht hebben wat te slapen.